Regulamin
§1 Informacje Ogólne
- Regulamin określa rodzaje i zakres Usług świadczonych drogą elektroniczną, zasady świadczenia tych Usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług drogą elektroniczną, warunki zamieszczania, modyfikowania i zakupu Przedmiotów a także tryb postępowania reklamacyjnego, przez Serwis www.zadrukujemy.com.pl, należący do Małgorzaty Męclewskiej, prowadzącej działalność gospodarczą jako firma Speedserwis, ul. Świętego Mikołaja 7/124, 88-100 Inowrocław, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 556-123-41-17, REGON: 093211670, zwanej dalej Zadrukujemy, z którą można skontaktować się pocztą elektroniczną: bok@zadrukujemy.com.pl lub telefonicznie +48 698 176 529.
- Każdy Użytkownik z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług elektronicznych Serwisu www.zadrukujemy.com.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Serwis świadczy Usługi za pośrednictwem sieci publicznej w rozumieniu art.2 ust.22 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r.
§2 Definicje
- Regulamin – niniejszy Regulamin Serwisu www.zadrukujemy.com.pl.
- Administrator – zarządzająca Serwisem Małgorzata Męclewska, prowadząca działalność gospodarczą jako firma Speedserwis, ul. Świętego Mikołaja 7/124, 88-100 Inowrocław, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 556-123-41-17, REGON: 093211670, zwana dalej Zadrukujemy.
- Sprzedawca – sprzedająca Przedmioty i Usługi Małgorzata Męclewska, prowadząca działalność gospodarczą jako firma Speedserwis, ul. Świętego Mikołaja 7/124, 88-100 Inowrocław, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 556-123-41-17, REGON: 093211670, zwana dalej Zadrukujemy.
- Klient – osoba lub firma dokonująca zakupu Przedmiotu lub Usługi w Sklepie www.zadrukujemy.com.pl.
- Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu.
- Serwis – strona internetowa www.zadrukujemy.com.pl umożliwiająca przeglądanie treści, Rejestrację oraz składanie Zamówień.
- Sklep – udostępniony za pomocą Serwisu www.zadrukujemy.com.pl, umożliwiający nabycie Przedmiotu lub Usługi.
- Usługa – każda z Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
- Przedmiot – każdy Przedmiot udostępniony w ramach Sklepu z możliwością zakupu.
- Zamówienie – proces polegający na realizacji zapotrzebowania Klienta na Produkt lub Usługę przez Sprzedawcę.
- Rejestracja – proces polegający na utworzeniu konta Klienta w Serwisie, który poprzedzają odpowiednio wyrażone zgody i podane dane.
- Dni robocze – jest to okres czasu, w którym Sprzedawca świadczy Usługi i sprzedaż Przedmiotów na rzecz Klienta. Są to dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dat ustawowo wolnych.
§3 Zasady korzystania z Serwisu
- Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z Serwisu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez używanie określonego oprogramowania lub urządzeń.
- Każdy Użytkownik może przeglądać zawartość Serwisu bez konieczności Rejestracji.
- Klient może złożyć Zamówienie za pomocą Serwisu Rejestrując się, bądź pomijając proces Rejestracji.
- Klient Rejestrujący się do Serwisu zostanie poproszony o podanie adresu e-mail, na który zostanie wysłane specjalnie wygenerowane hasło. Następnie może zalogować się do Serwisu poprzez podany wcześniej adres e-mail i wpisując otrzymane hasło. W panelu konta, Klient może zmienić hasło na dowolne a także skonfigurować swoje dane osobowe.
- Zarejestrować się lub zalogować do Serwisu można poprzez zakładkę “Moje konto”, wybierając następnie opcję “Login” lub “Register”.
- Rejestracja w Serwisie jest darmowa oraz dobrowolna.
§4 Sprzedaż Przedmiotów i Usług
- Klient może zakupić Przedmiot lub Usługę dzięki Rejestracji w Serwisie lub bez Rejestracji, podając przed złożeniem Zamówienia niezbędne dane potrzebne do jego realizacji.
- Złożenie zamówienia przez Klienta równoznaczne jest z akceptacją wszystkich zasad, które reguluje niniejszy Regulamin.
- Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta tylko w przypadku spełnienia wymaganych procedur zakupu Przedmiotu lub Usługi.
- Niezbędnymi procedurami do zawarcia umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą są:
a) wybór Przedmiotu lub Usługi wraz z wszelkimi jej wymaganymi wariantami, np. w przypadku koszulki z gotowym wzorem jest to jej konkretny wzór, fason, rozmiar i kolor. W przypadku Usługi druku i nałożenia lakieru UV na podłoże drukowe jest to ilość kolorów niezbędnych do wydruku, liczba stron do zadrukowania, nakład, rodzaj użytego lakieru UV oraz powierzchnia lakierowanego miejsca,
b) podanie niezbędnych do realizacji Zamówienia danych osobowych Klienta,
c) uiszczenie całości należnej kwoty za Zamówienie przez Klienta, wraz z kosztami dostawy. - Po prawidłowym procesie złożenia Zamówienia, Klient otrzyma potwierdzenie zawarcia umowy na wskazany przez siebie wcześniej adres e-mail.
- Aby otrzymać fakturę VAT, Klient musi zaznaczyć taką opcję w formularzu Zamówienia.
- Ceny widoczne w Sklepie są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT.
- Ceny widoczne w Sklepie mogą ulec zmianie w dowolnym momencie, bez podawania przyczyny przez Sprzedawcę.
- Zamówienia nieopłacone lub zawierające nieprawidłowe dane są usuwane w przeciągu 14 dni od ich złożenia.
- Realizacja Zamówień na Przedmioty dostępne w Sklepie wynosi zwykle 1-3 Dni robocze. Maksymalny czas realizacji Zamówień na Przedmioty wynosi 30 dni.
- Na realizację Zamówień związaną z Usługami wpływa wiele czynników, w związku z czym każde Zamówienie otrzymuje indywidualny czas realizacji.Maksymalny czas realizacji Zamówień na Usługi wynosi 90 dni.
- Czas realizacji Zamówienia mierzony jest od następnego Dnia roboczego od dnia, w którym zaksięgowano wpłatę na koncie Sprzedawcy.
§5 Płatności za Przedmioty i Usługi
- Opłacenie Zamówienia przez Klienta oznacza, że zapoznał się i akceptuje niniejszy Regulamin.
- Przy zakupie Przedmiotów lub Usług w Sklepie, Sprzedawca udostępnia Klientowi dwa sposoby płatności:
a) tradycyjny przelew bankowy na konto Sprzedawcy,
b) szybka płatność internetowa, za pośrednictwem operatora: Tpay, należącego do spółki:
Krajowy Integrator Płatności S.A., z siedzibą w 61-808 Poznań, ul. Św. Marcin 73/6, za pośrednictwem portalu www.tpay.com.
§6 Koszty, sposób i termin dostawy
- Dostawa Przedmiotów zakupionych w Sklepie realizowana jest za pośrednictwem:
a) firmy kurierskiej DPD,
b) Paczkomatów InPost,
c) firmy kurierskiej Paczka w Ruchu. - Klient może osobiście odebrać Zamówienie w siedzibie firmy, mieszczącej się pod adresem: ul. Świętego Mikołaja 7/124, 88-100 Inowrocław. Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wcześniejszym wybraniu tego wariantu z możliwych opcji dostawy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji tylko Zamówień opłaconych z góry.
- Koszt dostawy, w zależności od wybranej opcji wygląda następująco:
a) kurier DPD – 18 zł brutto,
b) Paczkomat InPost – 14 zł brutto,
c) paczka w Ruchu – 9 zł brutto,
d) odbiór osobisty – 0 zł. - Koszt dostawy Przedmiotów i Usług w całości pokrywa Klient.
- Sprzedawca oferuje darmową dostawę, w przypadku złożenia przez Klienta Zamówienia na kwotę minimum 400 zł brutto.
- Sprzedawca nie oferuje darmowej dostawy w przypadku złożenia przez Klienta Zamówienia na Usługi, jednakże w szczególnych przypadkach zastrzega sobie możliwość darmowej dostawy.
- Czas dostawy wynosi zwykle od 1-5 Dni roboczych , w zależności od wybranej opcji dostawy.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z procesu dostarczenia Zamówienia przez pośrednika.
- Sprzedawca oferuje dostawę tylko na terenie Polski, jednakże zastrzega sobie możliwość wysyłki poza granice kraju.
- W przypadku nieodebrania przesyłki, Klient zobowiązany jest do odbioru osobistego Zamówienia w siedzibie firmy, mieszczącej się pod adresem: ul. Świętego Mikołaja 7/124, 88-100 Inowrocław. Istnieje również możliwość ponownej wysyłki, po wcześniejszej wpłacie na konto Sprzedawcy kwoty 30 zł brutto. Kwota ta pokrywa koszt przesyłki zwrotnej oraz ponownego nadania Zamówienia.
- W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, Klient powinien postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zażądać od dostawcy protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie przesyłki nie dające się zauważyć przy odbiorze, Klient powinien w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki zawiadomić o nich dostawcę.
§7 Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient może bez podania przyczyny odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez ponoszenia kosztów. Wyjątkiem są koszty określone w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Termin do odstąpienia od umowy, o której mowa w pkt 1 wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient-konsument wszedł w posiadanie Przedmiotu lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta-konsumenta, weszła w posiadanie Przedmiotu.
- Zgodnie z art 39 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Koszt zwrotu do Sprzedającego, wynikający z prawa do namysłu pokrywa Klient.
- Odstąpienie od umowy zawartej na odległość oznacza, że uważa się ją za niezawartą. Tym samym strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w stanie niezmienionym.
- Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy:
a) pisemnie, na adres: Speedserwis, ul. Świętego Mikołaja 7/124, 88-100 Inowrocław,
b) pocztą elektroniczną, na adres: bok@zadrukujemy.com.pl,
c) wypełniając formularz kontaktowy, dostępny na stronie Serwisu pt. “Zwroty i reklamacje”. - Do Sprzedawcy, powinien zostać przesłany poprawnie wypełniony formularz o odstąpieniu od umowy przez Klienta, załączony do niniejszego Regulaminu.
- Klient zobowiązany jest zwrócić Przedmiot Sprzedawcy w stanie niezmienionym.
- Klient zobligowany jest do zwrotu Przedmiotu Sprzedawcy, w terminie 14 dni od poinformowania go o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów za Przedmiot Klientowi, w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu.
§8 Tryb postępowania reklamacyjnego
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt pozbawiony wad.
- Reklamacje na Produkty i Usługi, świadczone za pośrednictwem Serwisu, Klient może przesłać:
a) na adres poczty elektronicznej: bok@zadrukujemy.com.pl,
b) za pomocą formularza kontaktowego, dostępnego na stronie Serwisu pt. “Zwroty i reklamacje”. - W wiadomości należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości, załączyć odpowiednie zdjęcia oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Serwis.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny, podany przez Klienta sposób.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość żądania od Klienta wysłania produktu, w celu precyzyjnej weryfikacji reklamacji.
- Pozytywne rozpatrzenie reklamacji obarcza kosztami dostawy Sprzedawcę.
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt dostawy ponosi Klient.
- W momencie odrzucenia reklamacji, Klient zobowiązany jest odebrać Zamówienie w siedzibie Sklepu w terminie 10 dni od momentu powiadomienia o odrzuceniu reklamacji. Klient może również skorzystać z oferowanych, płatnych opcji wysyłki.
- Jeśli Klient nie odbierze Zamówienia we wskazanym terminie, zostanie pisemnie wezwany do odebrania Zamówienia w przeciągu 14 dni od doręczenia wezwania. Jeśli Klient w dalszym ciągu nie zastosuje się do wezwania, zostanie obarczony należnościami za bezumowne przechowywanie rzeczy. Opłata za bezumowne przechowywanie rzeczy jest ustalana na podstawie cen rynkowych magazynowania rzeczy.
§9 Postanowienia końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do różnic w nadrukach, wynikających z stosowania palety barw CMYK oraz z różnych ustawień kolorów w monitorach Klienta i Sprzedawcy. Zdjęcia Przedmiotów widniejące w Sklepie są podglądowe, w związku z czym Sprzedawca zastrzega sobie również możliwe różnice w kolorystyce Przedmiotów, nadruków oraz ich umiejscowieniu.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wysyłania informacji handlowych dotyczącą nowych produktów, promocji oraz wpisów z bloga na adres poczty elektronicznej Klienta, który wyraził na to zgodę.
- Administrator Serwisu dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo funkcjonowania Serwisu oraz danych osobowych Klientów.
- Klient może uzyskać dostęp do swoich danych osobowych w celu ich sprawdzenia, zmiany lub usunięcia. Szczegóły na temat danych osobowych zostały wyjaśnione w Polityce Prywatności Serwisu.
- W sprawach, których nie reguluje niniejszy Regulamin, w szczególności sporów powstałych pomiędzy Sklepem a Klientem, pierwszeństwo mają przepisy obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.08.2020.
- Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Użytkownik zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Administratora na stronie głównej Serwisu wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu a każdy Klient zostanie poinformowany o wspomnianych zmianach na adres poczty elektronicznej .
- Klient, który nie zgadza się na nowy Regulamin, ma prawo zakończyć użytkowanie Serwisu i usunąć konto.