Czas realizacji i dostawy
Czas realizacji
Każde Wasze zamówienie traktujemy indywidualnie i priorytetowo, dlatego w miarę naszych możliwości staramy się wysyłać je jak najprędzej. Odzież bez nadruku oraz z naszymi autorskimi wzorami wysyłamy zwykle w przeciągu 24 godzin od momentu opłacenia zamówienia. W przypadku gadżetów oraz odzieży z Waszymi nadrukami wymagany jest nieco bardziej złożony proces, przez co takie zamówienia realizujemy zwykle do 72 godzin od zaksięgowania wpłaty. Podobnie sytuacja wygląda gdy w naszym magazynie brakuje jakiegoś produktu i musimy go zamówić lub wyprodukować. W przypadku usług poligraficznych z góry podajemy czas realizacji zamówienia.
Czas i koszt dostawy
Każdy z oferowanych przez nas przewoźników charakteryzuje się zróżnicowanym czasem dostawy oraz cennikiem, dlatego w trosce o Wasze indywidualne potrzeby oferujemy 3 możliwości wysyłki oraz odbiór osobisty.
Najszybszy
Kurier DPD
Czas dostawy: 1-2 dni robocze
18 PLN
Komfortowy
Paczkomaty InPost
Czas dostawy: 2-3 dni robocze
14 PLN
Najtańszy
Orlen Paczka
Czas dostawy: 3-5 dni roboczych
9 PLN
Uszkodzone przesyłki
Pomimo najwyższych starań, jakie dokładamy do zabezpieczenia przesyłek na czas transportu, z przyczyn od nas niezależnych mogą one ulec uszkodzeniu. W przypadku, gdy zaistnieją niespodziewane okoliczności związane z przesyłką, powinni Państwo postępować zgodnie z zasadami reklamacji danego przewoźnika. Zazwyczaj, szkody widoczne na pierwszy rzut oka należy zgłosić niezwłocznie po odebraniu przesyłki. W przypadku wad ukrytych, zgłoszenie winno mieć miejsce maksymalnie w przeciągu 7 dni od odebrania przesyłki.
Dostarczane opakowanie powinno być w stanie nienaruszonym. Jeśli cokolwiek zbudzi Twoje podejrzenia, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. W przypadku, jeśli szkodę zauważysz już po odjeździe kuriera, poinformuj o tym przewoźnika jak najszybciej, najlepiej jeszcze tego samego dnia. Wszystkie niezbędne informacje, wraz z numerami telefonu dostępne są na stronie internetowej przewoźnika.
W przypadku, gdy wyciągniesz z Paczkomatu przesyłkę i zobaczysz uszkodzenia, możesz dokonać reklamacji bezpośrednio w Paczkomacie. Wystarczy na ekranie wybrać odpowiednią opcję i postępować zgodnie z instrukcjami. Jeśli szkodę odkryjesz już po odejściu od Paczkomatu, udaj się do najbliższej placówki InPostu, gdzie sporządzicie protokół szkody. Wszystkie niezbędne informacje, wraz z numerami telefonu dostępne są na stronie internetowej przewoźnika.
W przypadku uszkodzonej przesyłki, należy wypełnić formularz reklamacyjny, dostępny na stronie internetowej przewoźnika.
Odpowiedzi na inne tematy związane z czasem dostawy i realizacji, znajdą Państwo w zakładce FAQ.