FAQ

Realizacja zamówień

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Każde zamówienie traktujemy indywidualnie i staramy się wykonać je jak najszybciej. Czas realizacji trwa od 24 do 72 godzin w zależności od kupionego produktu.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Tak, w przypadku gdy zamówienie nie zostało jeszcze opłacone lub nie trafiło do produkcji. Prosimy wtedy o informację poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Kontakt”.

Czy mogę anulować złożone zamówienie?

Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone lub nie trafiło do produkcji. Prosimy wtedy o informację poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Kontakt”.

Czy mogę dodać / zmienić nadruk na Waszym gotowym projekcie?

Oczywiście dopuszczamy taką możliwość w trosce o pełną satysfakcję klienta korzystającego z naszych usług. Prosimy wtedy o informację poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Kontakt”. Czasami taki zabieg może skutkować wyższą ceną produktu.

Czy mogę nanieść nadruk w innym miejscu niż przód / tył produktu?

Tak, jak wspomnieliśmy wcześniej do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie. Jesteśmy w stanie w niektórych przypadkach wykonać nadruk na rękawku, kapturze czy też w dolnej części produktu. Prosimy o złożenie zapytania przed złożeniem zamówienia poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Kontakt”.

Czy mogę zamówić produkt z własnym nadrukiem lub spersonalizowany?

Oczywiście, posiadamy takie produktu w naszym sklepie internetowym.

Płatności

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie mogą Państwo opłacić za pośrednictwem:

  • T-Pay – przelew natychmiastowo trafia do sklepu.
  • Przelew tradycyjny – zwykle trafia do adresata w przeciągu 1-2 dni roboczych.

Dane do wpłat:

Bank: Santander

Odbiorca: Speedserwis, Świętego Mikołaja 7/124, 88-100 Inowrocław

Nr konta: 17 1090 1069 0000 0001 4671 3858

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Nieopłacone zamówienia są anulowane zwykle do 14 dni od momentu zawarcia transakcji. 

Czy mogę zapłacić za pobraniem?

Niestety na chwilę obecną nie udostępniamy takiej możliwości. 

Jaka płatność gwarantuje najszybszą realizację zamówienia?

Przelewy natychmiastowe T-Pay pozwalają pominąć proces oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty, dzięki czemu ich wybór przyspiesza proces realizacji zamówień.

Dostawa

Jakie są metody wysyłki?
  • Kurier DPD – 18 zł,
  • Paczkomaty In Post – 14 zł,
  • Paczka w Ruchu – 9 zł,
  • Odbiór osobisty – 0 zł.
Gdzie można odebrać zamówienie osobiście?

Po odbiór zamówienia zapraszamy pod adres naszej firmy: Świętego Mikołaja 7/124, 88-100 Inowrocław. Odbiór osobisty możliwy jest po otrzymaniu mailowego lub telefonicznego potwierdzenia.

Czy można kupić Wasze produkty w stacjonarnym sklepie?

Niestety na chwilę obecną nie udostępniamy takiej możliwości, jednakże planujemy w najbliższym czasie wprowadzenie takiego wariantu.

Czy prowadzicie wysyłkę miedzynarodową?

Niestety na chwilę obecną nie udostępniamy takiej możliwości, jednakże planujemy w najbliższym czasie wprowadzenie takiego wariantu.

Czy mogę zmienić adres dostawy już po złożeniu zamówienia?

Tak, o ile nie został już wygenerowany list przewozowy ani przesyłka nie została nadana. Prosimy wtedy o informację poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Kontakt”.

Co zrobić w przypadku gdy status mojego zamówienia widnieje jako wysłany a moja przesyłka nie została doręczona?

Jeśli taka sytuacja miała miejsce, prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce “Kontakt”  lub telefonicznie. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.

Zwroty, reklamacje, wymiany

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia, jeżeli produkt nie był spersonalizowany. 

Czy mogę zwrócić spersonalizowany produkt?

Niestety, zgodnie z ustawą produkty spersonalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Czy jeśli odzież jest za mała albo za duża mogę wymienić ją na inny rozmiar?

Tak, pod warunkiem że nie jest to produkt spersonalizowany oraz nie nosi on śladów użytkowania lub zniszczeń. Prosimy wtedy o informację poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Zwroty i reklamacje”. Skontaktujemy się z Państwem jak najszybciej i poinstruujemy w dalszych czynnościach.

Co zrobić, jeśli produkt nie zgadza się z zamówieniem?

Jeżeli otrzymali Państwo produkt w innym rozmiarze, kolorze czy z innym wzorem prosimy o przesłanie zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Zwroty i reklamacje”. Skontaktujemy się z Państwem jak najszybciej i poinstruujemy w dalszych czynnościach.

Czy produkt objęty jest gwarancją?

Udzielamy gwarancji od wadliwości towaru lub błędów w procesie realizacji. Czas na zgłoszenie wady powinien wynosić nie więcej niż 14 dni od momentu otrzymania produktu, po czym wadliwy towar należy odesłać w celu wymiany na nowy, pozbawiony wad. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt dostawy zostanie zwrócony. Prosimy w zaistniałej sytuacji o przesłanie zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Zwroty i reklamacje”.

Pozostałe

Czy założenie konta jest darmowe?

Tak, założenie konta w naszym sklepie internetowym jest darmowe.

Czy muszę założyć konto aby złożyć zamówienie?

Nie, do złożenia zamówienia nie jest wymagane posiadanie konta w naszym sklepie internetowym.

Kiedy sklep jest czynny?

Nasz sklep czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16, jednakże zamówienia internetowe składać można 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jak prać Wasze produkty?

Zalecamy pranie naszych produktów w temperaturze 30 °C na lewej stornie. Nie należy prasować produktu w miejscu, gdzie usytuowany jest nadruk a także używać silnej chemii (np.  wybielaczy). Nie zalecamy suszyć w suszarce automatycznej.

Czy posiadanie produkty "na stanie"?

Tak, jednakże tylko najpopularniejsze produkty bez nadruków. Każde zamówienie posiadające nadruk, wykonywane jest specjalnie na Wasze indywidualne potrzeby.