FAQ
Realizacja zamówień
Każde zamówienie traktujemy indywidualnie i staramy się wykonać je jak najszybciej. Czas realizacji trwa od 24 do 72 godzin w zależności od kupionego produktu.
Tak, w przypadku gdy zamówienie nie zostało jeszcze opłacone lub nie trafiło do produkcji. Prosimy wtedy o informację poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Kontakt”.
Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone lub nie trafiło do produkcji. Prosimy wtedy o informację poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Kontakt”.
Oczywiście dopuszczamy taką możliwość w trosce o pełną satysfakcję klienta korzystającego z naszych usług. Prosimy wtedy o informację poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Kontakt”. Czasami taki zabieg może skutkować wyższą ceną produktu.
Tak, jak wspomnieliśmy wcześniej do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie. Jesteśmy w stanie w niektórych przypadkach wykonać nadruk na rękawku, kapturze czy też w dolnej części produktu. Prosimy o złożenie zapytania przed złożeniem zamówienia poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Kontakt”.
Oczywiście, posiadamy takie produktu w naszym sklepie internetowym.
Płatności
Zamówienie mogą Państwo opłacić za pośrednictwem:
- T-Pay – przelew natychmiastowo trafia do sklepu.
- Przelew tradycyjny – zwykle trafia do adresata w przeciągu 1-2 dni roboczych.
Dane do wpłat:
Bank: Santander
Odbiorca: Speedserwis, Świętego Mikołaja 7/124, 88-100 Inowrocław
Nr konta: 17 1090 1069 0000 0001 4671 3858
Nieopłacone zamówienia są anulowane zwykle do 14 dni od momentu zawarcia transakcji.
Niestety na chwilę obecną nie udostępniamy takiej możliwości.
Przelewy natychmiastowe T-Pay pozwalają pominąć proces oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty, dzięki czemu ich wybór przyspiesza proces realizacji zamówień.
Dostawa
- Kurier DPD – 18 zł,
- Paczkomaty In Post – 14 zł,
- Paczka w Ruchu – 9 zł,
- Odbiór osobisty – 0 zł.
Po odbiór zamówienia zapraszamy pod adres naszej firmy: Świętego Mikołaja 7/124, 88-100 Inowrocław. Odbiór osobisty możliwy jest po otrzymaniu mailowego lub telefonicznego potwierdzenia.
Niestety na chwilę obecną nie udostępniamy takiej możliwości, jednakże planujemy w najbliższym czasie wprowadzenie takiego wariantu.
Niestety na chwilę obecną nie udostępniamy takiej możliwości, jednakże planujemy w najbliższym czasie wprowadzenie takiego wariantu.
Tak, o ile nie został już wygenerowany list przewozowy ani przesyłka nie została nadana. Prosimy wtedy o informację poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Kontakt”.
Jeśli taka sytuacja miała miejsce, prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce “Kontakt” lub telefonicznie. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.
Zwroty, reklamacje, wymiany
Tak, w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia, jeżeli produkt nie był spersonalizowany.
Niestety, zgodnie z ustawą produkty spersonalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Tak, pod warunkiem że nie jest to produkt spersonalizowany oraz nie nosi on śladów użytkowania lub zniszczeń. Prosimy wtedy o informację poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Zwroty i reklamacje”. Skontaktujemy się z Państwem jak najszybciej i poinstruujemy w dalszych czynnościach.
Jeżeli otrzymali Państwo produkt w innym rozmiarze, kolorze czy z innym wzorem prosimy o przesłanie zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Zwroty i reklamacje”. Skontaktujemy się z Państwem jak najszybciej i poinstruujemy w dalszych czynnościach.
Udzielamy gwarancji od wadliwości towaru lub błędów w procesie realizacji. Czas na zgłoszenie wady powinien wynosić nie więcej niż 14 dni od momentu otrzymania produktu, po czym wadliwy towar należy odesłać w celu wymiany na nowy, pozbawiony wad. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt dostawy zostanie zwrócony. Prosimy w zaistniałej sytuacji o przesłanie zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Zwroty i reklamacje”.
Pozostałe
Tak, założenie konta w naszym sklepie internetowym jest darmowe.
Nie, do złożenia zamówienia nie jest wymagane posiadanie konta w naszym sklepie internetowym.
Nasz sklep czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16, jednakże zamówienia internetowe składać można 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zalecamy pranie naszych produktów w temperaturze 30 °C na lewej stornie. Nie należy prasować produktu w miejscu, gdzie usytuowany jest nadruk a także używać silnej chemii (np. wybielaczy). Nie zalecamy suszyć w suszarce automatycznej.
Tak, jednakże tylko najpopularniejsze produkty bez nadruków. Każde zamówienie posiadające nadruk, wykonywane jest specjalnie na Wasze indywidualne potrzeby.